3 Minute
IM Motors redefinește segmentul EREV
IM Motors aduce schimbări majore pe piața SUV-urilor electrice odată cu lansarea globală a mult așteptatului model „Super Extended Range” EV, IM LS9. Acest nou SUV electric va fi prezentat oficial pe 1 august 2025, iar inovațiile sale de top, precum tehnologia avansată a bateriei și încărcarea ultra-rapidă, stabilesc noi standarde pentru vehiculele electrice cu autonomie extinsă (EREV).
Baterie revoluționară și tehnologie de autonomie extinsă
Inima modelului IM LS9 este o baterie de 66 kWh, lider în industrie – cea mai mare baterie pentru autonomie extinsă instalată într-un EREV până acum. Proiectată în parteneriat cu CATL, lider global în baterii auto, această baterie permite o autonomie electrică de peste 450 km conform standardului CLTC. Motorul pe benzină de 1.5T (model 15FNE), furnizat de SAIC Motor Corporation, generează o putere de vârf de 114 kW, asigurând eficiență și funcționare lină, fără griji legate de parcurgerea distanțelor lungi sau lipsa infrastructurii de încărcare.
Platformă de înaltă tensiune 800V pentru încărcare ultra-rapidă
Printre principalele atuuri ale IM LS9 se numără platforma avansată de încărcare rapidă la 800V, care reduce drastic timpii de încărcare și crește eficiența energetică. Această tehnologie sprijină conceptul „baterie mare, rezervor mic”, oferind șoferilor o experiență autentică de SUV electric în utilizarea zilnică, dar și o autonomie suplimentară fiabilă pentru călătorii lungi.
Design, dimensiuni și poziționare pe piață
Potrivit informațiilor furnizate de Ministerul Industriei și Tehnologiei Informației din China, IM LS9 se poziționează ca un SUV electric premium, de dimensiuni mari, având 5.279 mm lungime, 2.000 mm lățime și 1.806 mm înălțime, cu un ampatament de 3.160 mm. Acest spațiu generos îl recomandă atât familiilor, cât și clienților exigenți care caută confort, tehnologie de ultimă generație și utilitate. Modelul IM LS9 este așteptat să fie lansat pe piață în ultimul trimestru al anului, consolidând poziția IM Motors în segmentul premium al vehiculelor electrice.
Performanță și comparații
Bateria nouă de 66 kWh depășește toate bateriile EREV existente, depășind chiar și Maextro S800 (care avea anterior cea mai mare capacitate, de 65 kWh), și rivalizează cu multe modele de mașini electrice (BEV) în ceea ce privește capacitatea. Lansarea recentă a bateriei CATL Freevoy și tendința pieței către EREV-uri cu baterii mai mari și încărcare mai rapidă evidențiază competiția acerbă din industrie, unde IM Motors se află în frunte atât din punct de vedere tehnologic, cât și al designului.
Viitorul vehiculelor electrice cu autonomie extinsă
Pe măsură ce popularitatea EREV-urilor continuă să crească, IM LS9 provoacă status quo-ul, estompând granița dintre SUV-urile electrice cu autonomie extinsă și cele complet electrice. Bateria de capacitate mare, încărcarea rapidă și sistemul de propulsie avansat ridică întrebări pentru pasionații de mașini: cât timp va mai rămâne activă anxietatea de autonomie și dacă EREV-urile vor reprezenta viitorul sau vor fi depășite de SUV-urile electrice pure?
Sursa: carnewschina

Comentarii