BMW M3 CS Touring: Debut impresionant pe șoselele din Spania

BMW M3 CS Touring: Debut impresionant pe șoselele din Spania

2025-07-29
0 Comentarii Andreea Popescu

3 Minute

BMW M3 CS Touring își face simțită prezența în Spania

Mult-așteptatul BMW M3 CS Touring, primul break de performanță cu emblema CS din istoria mărcii, a ajuns oficial pe șoselele din Spania, atrăgând atenția prin finisajul spectaculos Laguna Seca Blue. Acest break sport exclusivist, dezvoltat pe baza reputatei generații G81, reunește utilitatea de zi cu zi cu performanțe specifice circuitului, consolidându-și statutul ca alegere ideală pentru familiile pasionate de condus sportiv.

Culori exclusive și design impresionant

M3 CS Touring iese în evidență nu doar prin performanțele sale inginerești, ci și datorită paletei de culori îndrăznețe. Clienții pot alege între patru nuanțe distincte: Laguna Seca Blue – emblematică pentru BMW, Sapphire Black, Frozen Solid White și clasicul British Racing Green. În timp ce majoritatea modelelor internaționale beneficiază de jante din aliaj auriu mat Gold Bronze, varianta destinată pieței spaniole este echipată cu jante negre mate, care oferă un aspect discret și agresiv.

Performanță de top: Specificații și dotări

Sub capotă, BMW M3 CS Touring impresionează prin motorul său de 3.0 litri cu șase cilindri în linie și dublă supraalimentare, ce livrează accelerații fulgerătoare și manevrabilitate excepțională. Ca parte a seriei M Competition Sport, acest break integrează tehnologie avansată de șasiu, sistem de tracțiune integrală M xDrive, dar și cele mai noi inovații ale diviziei M Performance de la BMW. Rezultatul? Un break sport capabil să depășească performanțele multor mașini sport dedicate, atât pe șosea, cât și pe circuit. Pentru cei care doresc frânare supremă, sistemul de frâne carbon-ceramice este disponibil opțional.

Preț și exclusivitate

Accesul la volanul acestui break de lux cu performanțe superioare presupune însă un cost pe măsură. În Spania, BMW M3 CS Touring pornește de la 196.150 euro, fără opționale. Pentru vopsea Individual, clienții trebuie să plătească încă 6.260 euro, iar adăugarea sistemului de frâne carbon-ceramice crește prețul cu încă 12.648 euro, depășind fără dificultate pragul de 200.000 euro. În ciuda prețului ridicat, cererea va depăși probabil producția: BMW a confirmat că M3 CS Touring va fi produs în serii strict limitate, doar timp de un an, iar la nivel mondial nu se vor fabrica mai mult de 2.000 de exemplare.

Piață și rivali

Poziționat în vârful segmentului break-urilor de înaltă performanță, M3 CS Touring oferă un mix unic între practicabilitate și ADN motorsport. Depășește concurența atât prin versatilitatea de zi cu zi, cât și prin performanțele dinamice, fiind alegerea ideală pentru șoferii care nu doresc să facă niciun compromis.

Ce urmează pentru gama BMW CS?

Odată cu entuziaștii din întreaga lume care așteaptă extinderea gamei CS, există numeroase speculații că BMW va aplica filosofia CS și viitoarei game M5, atât în versiune Sedan, cât și Touring, lansarea fiind însă așteptată după facelift-ul G90/G99 programat pentru 2027.

Foto: BMW Spania

Sursa: bmwblog

Salut! Sunt Andreea și urmăresc tot ce e nou în lumea auto – de la lansări internaționale la schimbări locale. Îmi place să țin comunitatea informată, clar și rapid.

Comentarii

Lasă un Comentariu