5 Minute
Chevrolet lansează configuratorul Build & Price pentru Colorado 2026 cu cost de intrare mai mare
Modelul Chevrolet Colorado 2026 este acum disponibil în configuratorul online Build & Price al mărcii, iar cea mai mare schimbare pentru acest an model nu este o reproiectare dramatică, ci o actualizare a listei de prețuri. Versiunea de bază WT pornește acum de la un MSRP de 32.400 USD, iar cu taxa de destinație majorată prețul la livrare începe de la 34.495 USD înainte de opțiuni.
Modificări de preț și ajustări pe niveluri de echipare
Chevrolet a majorat prețurile în întreaga gamă Colorado pentru 2026. Creșterile variază în funcție de echipare: modelele orientate off‑road ZR2 și pachetul Bison au urcat cu până la 1.300 USD; Z71 și Trail Boss au crescut cu 1.000 USD; LT este cu 600 USD mai scump; iar WT a câștigat 900 USD față de anul anterior. General Motors a mărit și taxa de transport/destinație cu 400 USD.
Aspecte esențiale:
- MSRP versiune de bază WT: 32.400 USD
- Taxă de destinație: 2.095 USD
- Preț de bază la livrare înainte de opțiuni: 34.495 USD
- Modele 2026 afectate: WT, LT, Z71, Trail Boss, ZR2, Bison

Tren de rulare și disponibilitate off‑road
Notabil, WT și LT sunt singurele echipări care pot fi configurate cu tracțiune spate. Tracțiunea integrală este standard pe Trail Boss, Z71 și ZR2. Pentru cumpărătorii care doresc un pick‑up de lucru cu 4x4, adăugarea tracțiunii integrale pe WT adaugă 3.300 USD la preț.
Motor, capacitate de remorcare și sarcină utilă
Sub capotă, Colorado 2026 păstrează o singură opțiune de motor în gamă: unitatea în linie cu patru cilindri L3B TurboMax de 2,7 litri a GM. Acest motor turbo produce 310 cai putere la 5.600 rpm și 430 lb‑ft cuplu la 3.000 rpm, transmis printr‑o cutie automată din seria 8L (RPO MFC). Cutia de viteze poate fi cuplată la carcasa de transfer cu o treaptă sau cu două trepte, în funcție de echipare și opțiuni.
Toate modelele Colorado folosesc un raport de punte de 3,42. Când este echipat corespunzător, pick‑up‑ul de dimensiuni medii poate tracta până la 7.700 de livre (3.493 kilograme). Sarcina utilă maximă pentru modelele WT și LT cu tracțiune spate este evaluată la 1.700 livre (771 kilograme), valori importante pentru cumpărătorii care au nevoie de un vehicul de lucru performant.
Roți, pachete și culori noi
Pentru 2026, Colorado primește câteva actualizări vizuale subtile: două noi modele de roți 20x9 inch sunt acum disponibile, destinate pachetului Midnight Edition și pachetului Z71 Convenience Package III. Ghidul de comenzi listează, de asemenea, mai multe pachete de aspect noi, inclusiv WT Custom Appearance Package, Decal Package și Bronze Accent Package.
O nouă culoare de vopsea, numită White Sands, se alătură paletei și înlocuiește Harvest Bronze Metallic. White Sands este exclusivă pentru modelele ZR2 și Trail Boss. Alte opțiuni de vopsea includ Black, Summit White, Snowdrift Metallic, Reef Blue Metallic, Sunrise Orange, Radiant Red Tincoat și Sterling Gray Metallic.

Contextul pieței: poziția Colorado
Colorado—vândut alături de geamănul său corporativ, GMC Canyon—rămâne al doilea cel mai bine vândut pickup de dimensiuni medii din Statele Unite. Toyota Tacoma continuă să conducă segmentul, fiind produsă în Mexic, în timp ce atât Colorado, cât și Canyon sunt asamblate în SUA. Tendințele recente de vânzări arată o creștere substanțială în întregul segment: Toyota a raportat 130.873 de livrări Tacoma în prima jumătate a anului 2025 (o creștere anuală de 88,5%), în timp ce Chevrolet a livrat 52.815 Colorados în aceeași perioadă, o creștere de 26,3% față de anul precedent.

Ce înseamnă asta pentru cumpărători
Pentru cei interesați, actualizarea pentru 2026 ține în principal de configurare și bugetare mai mult decât de inginerie nouă. Noile opțiuni de roți, nuanța de vopsea proaspătă și pachetele suplimentare de aspect oferă cumpărătorilor mai multe modalități de personalizare a camionetei, dar prețurile de pornire mai mari și taxa de destinație mărită trebuie luate în calcul la decizia de cumpărare.
Citat: 'Colorado 2026 rafinează opțiunile mai degrabă decât reinventarea roții—cumpărătorii primesc același tren motopropulsor TurboMax și o capacitate solidă de remorcare, dar la un cost de intrare puțin mai mare.'
Indiferent dacă prioritizați capacitatea off‑road—cu ZR2 și Trail Boss care oferă 4x4 standard—or o opțiune mai accesibilă, orientată spre muncă precum WT sau LT, Colorado continuă să ofere utilitate competitivă în segmentul pickup‑urilor de dimensiuni medii. Instrumentul Build & Price este acum activ pentru potențialii cumpărători care doresc să configureze echipările, trenurile de rulare și accesoriile și să vadă prețul final în timp ce își construiesc camioneta ideală.
Sursa: autoevolution
Comentarii